ԱՄՆ-ի պետքարտուղար Մարկո Ռուբիոն շաբաթ օրը հեռախոսազրույց է ունեցել ռուսաստանցի պաշտոնակից Սերգեյ Լավրովի հետ՝ վերջին բանակցությունների վերաբերյալ տեղեկություն ստանալու նպատակով։ «Մի կողմից, մենք փորձում ենք խաղաղության հասնել և վերջ դնել շատ արյունալի, թանկարժեք և կործանարար պատերազմին, ուստի որոշակի համբերություն է պահանջվում։ Մյուս կողմից, մենք զուր վատնելու ժամանակ չունենք։ Աշխարհում շատ այլ բաներ են տեղի ունենում, որոնց մենք նույնպես պետք է ուշադրություն դարձնենք»,- ընդգծել է Ռուբիոն։               
 

Մրցույթը երիտասարդանում է

Մրցույթը երիտասարդանում է
03.02.2014 | 17:28

Հայտնի են «Անտարես» հոլդինգի և «Գրանիշ» գրական ակումբի կազմակերպած «Արձակ-2013» պատմվածքի մրցույթի հաղթողները: Մրցանակաբաշխությունն անցկացվեց այսօր` տիկնիկային թատրոնի ճեմասրահում: Գլխավոր մրցանակի արժանացան Արփի Ոսկանյանը («Ողջերին թող թաղեն ողջերը»), Համբարձում Համբարձումյանը («Համլետի հոր ուրվականը») և Նարինե Կռոյանը («Ցեցի դեղը»): «Անտարես» հոլդինգը հատուկ մրցանակ շնորհեց Անրի Գրիգորյանին («Սիեստաու») և Մերի Մկրտչյանին («Շպերունգ»):

Մինչ մրցանակաբաշխության մեկնարկը irates.am-ը զրուցեց ժյուրիի անդամ, գրականագետ ՀԱՍՄԻԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆԻ հետ:


-Ի՞նչ կասեք «Անտարեսի» կազմակերպած պատմվածքների ամենամյա մրցույթի, և առհասարակ, գրական մրցույթների մասին:
-Գրական մրցույթները պետք են գրական պրոցես կազմակերպելու համար: Դրանք նաև չափորոշիչային դեր են կատարում ընթերցողի համար, որ կողմնորոշվեն, հասկանան, թե ովքեր են անցկացրել մրցույթը, ինչ գեղագիտական չափանիշներով, և, ըստ այդմ, որ ստեղծագործություներն են հաղթել։
«Անտարեսի» մրցույթն առանձնանում է իր ազնվությամբ։ Հանձնախմբում ներառված են մարդիկ, ովքեր կարող են շատ տարբեր կարծիք հայտնել և շատ անկախ կարծիքներ: Ըստ նրանց գնահատականների և ընդհանուր գնահատման սկզբունքով է հանձնվում այս կամ այն մրցանակը:
Կարող է հաղթել պատմվածք, որը ես, գուցե, լավագույնը չեմ համարել, բայց պատրաստ եմ ընդունելու մրցանակակրին, որովհետև հասկանում եմ, թե ինչ սկզբունքներով է այն գնահատվել: Ինքս նկատել եմ, ինչքան բազմազան քննարկումներ են եղել, ոչ միասևեռված, ինչպես լինում է սովորաբար, ոչ կանխակալ, թե ով է հաղթելու մրցույթում: Ոչ ոք չի կարող ասել, որ ծանոթ-բարեկամ կապերն են գործում այս դեպքում, առավել ևս, որ պատմվածքները ներկայացված էին առանց հեղինակների անունների:
-ՈՒ չնայած դրան մեծապես քննադատվում է մրցույթը:
-Այս տարի բողոքներն ավելի քիչ են եղել: Եթե ներկայացված 100 պատմվածքից 80-ը չի ընդգրկվել լավագույնների ցուցակում, այդ 80 գործերի հեղինակները կարող են տրամադրություն ստեղծել, որ օբյեկտիվ չի անցկացվել մրցույթը և այլն: Համառոտ ցուցակում տեղ գտած 21 պատմվածքները ես համարում եմ հաղթող պատվածքներ: Դրանք կհրատարակվեն առանձին գրքով և արդեն գրականություն ստեղծող պրոցես են: Այնքան տարբեր անուններ կան, չգիտեմ` ո՞վ է ում ընկերը: Կան հեղինակներ, որոնց չենք էլ ճանաչում: Մեղադրանքները սուբյեկտիվ են:
-Մրցույթի հեղինակների անանունությունը քննադատություններից խուսափելո՞ւ համար էր:
-Անունները թաքցնելը նաև մասնագիտական հետաքրքրության համար էր: Ոչ ոք զերծ չէ սուբյեկտիվությունից, և անունը կարող է ենթագիտակցաբար ազդեցություն գործել: Բայց, վերջին հաշվով, դա էլ էական չէ: Միշտ լավ ստեղծագործությունները ձեռագիր ունեն, և առանձնանում են մյուս պատմվածքներից:
-Մրցույթը նպատակ ունի ավելի շատ գնահատելու, ևս մեկ անգամ ներկայացնելու քիչ թե շատ հայտնի հեղինակների՞ն, թե՞ բացահայտելու նոր անուններ:
-Առավել կարևոր են բացահայտումները: Իմ դիտարկմամբ` մրցույթը երիտասարդանում է: Եթե անցած տարիներին կայացած գրողներն էին ավելի շատ մասնակցում, հիմա ավելի շատ են երիտասարդները:
-Ինքներդ ո՞ր գործը կառանձնացնեիք:
-Արփի Ոսկանյանի «Ողջերին թող թաղեն ողջերը» պատմվածքը և Ռուզաննա Ազիզյանի «Արթնացումը»:
-Առաջիկա տարիներին մրցույթի անցկացման կարգի փոփոխություններ կլինե՞ն:
-Հետագայում գուցե լինեն թեմատիկ կողմնորոշման փոփոխություններ, դեռ հստակ չէ: Այս տարի սահմանված էր մրցանակ նաև լավագույն մանկական պատմվածքի համար, բայց ոչ մի մանկական պատմվածք չի ներկայացվել:

Ճեպազրույցը` Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 1406

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ